Monday, May 28, 2018

TIDAK ADA GUNANYA BERBAKTI KEPADA RAKYAT MALAYSIA




Ibarat menyiram air ke daun keladi, itulah pepatah yang tepat untuk disimpulkan kepada sikap majoriti rakyat negara ini. Segala usaha susah payah mencurah idea melaksanakan pelan pembangunan demi kesenangan hidup rakyat pada masa hadapan hanyalah perkara yang sia-sia belaka. Rakyat tidak pandangpun segala usaha baik pemimpin mereka telah lakukan.

Pemimpin pada masa hadapan akan ingat apa yang rakyat negara ini telah lakukan kepada Dato Seri Najib. Beliau dibuang setelah memimpin sebuah pentabiran yang meletakkan tumpuan amat luar biasa hebatnya untuk dimanfaatkan oleh rakyat.

Rakyat negara ini memang selayaknya kembali diberikan pemimpin yang sentiasa mencari peluang melalui projek kerajaan untuk memperkayakan ahli keluarga sendiri. Menjadi pemimpin berjasa adalah sesuatu yang amat merugikan. Tidak perlulah terlalu bersungguh-sungguh untuk memperbaiki mutu kehidupan rakyat negara ini. Lihatlah apa yang dibalasnya nanti. Langsung tidak dikenangnya. Malah caci maki dan hinaan sahaja yang dilemparkan.

No comments:

Post a Comment