Monday, May 14, 2018

UMNO TUMBANG KERANA SI TANGGANG



"Apa mak nasihat dia cara jaga baby dia langsung tak mahu pakai.. die lebih percaya apa orang kata kat internet dari pengalaman mak besarkan 3 orang anak... "

Itulah keluhan mak bile adik aku baru dapat baby.. Itulah keadaan generasi hari ini yang rasa diri mereka sudah lebih cerdik dan tak perlu kepada nasihat orang tua. UMNO kekal memerintah sekian lama kerana hubungan kekeluargaan orang melayu sangat kuat. Mereka amat hormatkan Ibu dan Ayah.. Ayah tak putus2 nasihatkan anak2 jangan lupa kepada jasa UMNO. Kalau tak kerana UMNO kita takkan mampu hidup selesa seperti sekarang ini. Namun zaman sekarang apabila pulang dari bandar anak2 pula paksa mak ayah undi parti musuh dengan pelbagai alasan dengan penuh rasa kebencian.

Hari ni Mak Bapak kata.. Zaman aku dah habis dah.. anak2 aku dah pun hidup senang.. Aku dah tak ada apa2 yang aku mahu sebelum menutup mata. Kau lah yang buat pilihan untuk masa depan anak2 kau sendiri. Renunglah wajah mereka. Usah kau kesal jadi anak derhaka. Mak Bapak tetap doakan kau dan keluarga selamat..

1 comment: