Saturday, January 31, 2015

APA KATA JIKA LIM KIT SIANG DAN MAT SABU DILIWAT ANWAR..



"Kenapa SAIFUL BUKHARI kembali bertugas menghidangkan karipap sehari selepas tarikh yang didakwanya telah DILIWAT oleh ANWAR? 

Bukankah itu tandanya Saiful BERBOHONG kerana tidak menunjukkan sebarang perlakuan yang aneh? Malah sanggup pula kembali bertugas seperti biasa, tidak seperti mangsa jenayah seksual lain yang akan terus MELAWAN atau melarikan diri."

Begitulah serangan yang menjadi MODAL UTAMA Anwar untuk memujuk rakyat MEMBELANYA menjelang keputusan mahkamah diumumkan. 

Namun, apa yang nak DIHAIRANKAN? Kes liwat Anwar bersama Azizanpun mempunyai jalan cerita yang sama dimana mangsa DIPAKSA melakukan aktiviti sumbang itu BERKALI-KALI sehingga mereka sendiri mengadu kepada pihak berkuasa kerana TIDAK TAHAN diperlakukan sebegitu. 

Dan yang lebih penting kedua-dua mangsa ini bukanlah RAKAN BIASA Anwar seperti LIM KIT SIANG ataupun MAT SABU. Mereka berdua hanyalah pekerja dan Anwar pula adalah majikan mereka.

Situasi MAJIKAN MENGAMBIL KESEMPATAN terhadap pekerjanya bukanlah suatu perkara yang asing. Malah kes-kes seperti majikan ROGOL PEMBANTU RUMAH dan PENSYARAH minta habuan seks dari pelajar juga biasa kita dengar.

Apa kata jika LIM KIT SIANG ataupun MAT SABU pula yang menjadi mangsa liwat Anwar... ADAKAH SAMA KEADAANNYA SEPERTI SAIFUL DAN AZIZAN?

Jika ia benar-benar berlaku, maka ketika itu Anwar hanya boleh mengaku TIDAK SIUMAN bagi mengelakkan dirinya dari dipenjara..

No comments:

Post a Comment