Thursday, July 5, 2018

KERAJAAN PH MILIK ORANG KAFIR. MELAYU DAH JADI HAPRAK DINEGARA SENDIRI.





Rafizi tak tahu ke Kerajaan PH ni memang milik orang KAFIR. Sekarang dah kene maki dengan orang KAFIR baru Rafizi nak terkedu?

Kerajaan PH adalah kerajaan yang mempunyai majoriti orang kafir. Serta merta suara orang Islam macam Rafizi yang mahu menegur kerajaan PH akan dibalas dengan maki hamun orang Kafir. Tak kiralah berapa besarnya peranan Rafizi untuk tumbangkan UMNO. Yang penting orang Kafir lah akhirnya yang mendapat manfaat.

Rafizi selama ini bekerja untuk berikan kuasa kerajaan kepada orang KAFIR.

Pengundi Pakatan Harapan mengundi untuk berikan kuasa kerajaan kepada orang KAFIR.

Macai yang bermati-matian siang dan malam bergelumang dengan cerita fitnah, mendabik dada kononnya mereka sudah menang pun rupanya hanya bersusah payah untuk memberikan kuasa kerajaan kepada orang KAFIR.

Jika panglima perang yang hebat sanggup terima apa saja risiko demi Pakatan Harapan pun dilayan sebegitu rupa orang2 KAFIR PH, layanan yang macam mana pencacai bawahan PH boleh harapkan jika tidak setuju dengan kerajaan. Melayu PH tiada nilai apa2.. Tak mampu buka mulut untuk suarakan pendapat kepada kerajaan pilihan sendiri. Ini kerana mereka Melayu dan mereka beragama Islam.

Allah dah larang kita orang Islam dari bersekongkol dengan kuasa politik orang KAFIR. Tetapi korang DEGIL. Korang tak pedulikan hukum agama sendiri. Korang dah bertuhan nafsu dendam terhadap saudara seagama. Akhirnya seluruh orang Melayu termasuk sikitol seperti kau kini seperti melukut ditepi gantang. Ramai tetapi lemah seperti buih dipantai. Tadah dan pasrah dengan apa saja keputusan kerajaan orang KAFIR ni.

Allah tetapkan larangan sebab nak orang Islam kuat. Allah benci dengan orang Islam yang lemah. Agama bakal tergadai. maruah Islam akan tercemar. Orang Islam akan jadi orang suruhan dan mangsa buli orang KAFIR dinegara mereka sendiri. Malang sungguh nasib orang Melayu Islam di Malaysia ini..


No comments:

Post a Comment