Saturday, February 7, 2015

DAP LEBIH TERDESAK DARI ANWAR



Jangan buat terlupa, hari ini dalam sejarah. Perjumpaan terakhir ANWAR bersama pemimpin PAKATAN RAKYAT. NAMUN sayang agendanya lebih kepada tuntutan terkini Chauvinist Racist Cina DAP yang mahukan pilihanraya PBT diadakan segera. Terdesaknya DAP hingga memaksa PKR dan PASMA mendesak TG Hadi Awang hadir pada hari ini.

Kita menyaksikan Anwar dan seluruh PAKATAN RAKYAT dipergunakan buat kali TERAKHIR oleh DAP,  tidak seperti sebelumnya yang mana dalam saat-saat Anwar hampir ke penjara mereka akan beri sepenuh tumpuan mengadakan demo-demo raksaksa.

Mereka telahpun menganggap tiada harapan untuk Anwar terlepas kali ini. DAP mungkin tidak perlukan PAKATAN RAKYAT lagi jika mereka berjaya melaksanakan pilihanraya PBT dan seterusnya menguasainya dengan menggunakan platform DEMOKRASI.

Kini SEMUA orang Melayu termasuk PAS sedar dan bersetuju bahawa DEMOKRASI dipergunakan oleh DAP sekian lama demi merampas kuasa dominan orang Melayu di negara ini. Setelah mereka gagal merampas Putrajaya, PBT yang juga KAYA RAYA dengan kutipan CUKAI HARTA rakyatpun cukup menyelerakannya.

Bak kata pepatah, "Jika tiada tali, akar pun berguna juga". Cina DAPig memang jahanam dan wajib DIHAPUSKAN SEGERA!

#RakyatHakimNegara

#LiwatTetapLiwat

#SokongAnwarKePenjara


No comments:

Post a Comment