Monday, November 13, 2017

SENGAJA MEMPERTONTONKAN KEKAYAAN



Sengaja mempertontonkan kekayaan, itulah menjadi strategi keluarga Tun Mahathir untuk menyampaikan mesej kepada lawan bahawa mereka tidak pernah bersedih. 

Malah mereka telah memiliki segala apa yang diimpikan. Kehidupan anak cucu keluarga bekas Perdana Menteri itu diulit kemewahan se'gah' keluarga diRaja Brunei. Seawal pemecatan Mukhriz lagi beliau sekeluarga memuat naik gambar-gambar percutian eksklusif di Dubai. Show-case yang berterusan hinggalah ke hari ini langsung tidak mengambil kira atau mempedulikan kedudukan politik dan imej Tun Mahathir yang saban hari terpaksa bergelut dengan pendedahan demi pendedahan amalan penyalahgunaan kuasa memperkayakan diri sendiri sepanjang 22 tahun berkuasa. 

Seiring dengan trend anak muda masakini, cucu2 Tun Mahathir diusia yang masih remaja tidak dapat menahan diri untuk turut sama berkongsi kegembiraan dengan kehidupan amat luarbiasa mereka. Dikala wujudnya berpuluh akaun instagram ikon anak muda berjaya meninggalkan ramai follower dalam keadaan mulut terlopong menyaksikan kehidupan mewah mereka, apalah daya cucu-cucu Tun M yang masih muda ini untuk mempertahankan privasi yang selama ini tidak pernah diketahui oleh orang kebanyakan. Setiap hari ada saja pose ala selebriti, update dengan asesori berjenama mewah, dan yang terbaru kapal layar yang mempunyai nama sendiri berlabuh di kelab elit kepunyaan makcik sendiri.  




No comments:

Post a Comment